افزون بر 25 سال است که هتکو از طریق حضور مستمر و موفق خود در بازار فناوری های به روز واحدهای هوی ابزار دقیق فشرده سازی گازهای فرایندی، و جداسازی گازهای صنعتی را عرضه می نماید. روابط تجاری قابل اعتماد و پایدار ما با مشتریان و همچنین شرکت های همکار پیشرو در خارج از کشور متضمن توسعه سبد محصولات و خدمات فناورانه برای کسب موفقیت پروژه ها می باشد. و برای نیل به ایجاد رضایت کامل مشتری واحد طراحی و مهندسی هتکو ماموریت دارد تا بهترین راهکارها و مقرون به صرفه ترین فناوری های روز را به ایشان عرضه نماید.
به همین منظور در جهت اجرای تعهد کامل خود در برآوردن الزامات پروژه ها یک تیم کامل مهندسی توانمند مشتمل بر 40 نفر پرسنل با گرایش های تخصصی مختلف را سازمان داده ایم که در هر یک از زیر فازهای این فرایند، به تنهایی و یا همکاری تیم های متناظر در شرکت های پیمانکار خارجی عهده دار فعالیت های طراحی و مهندسی می باشند.

زیر فازهای مهندسی :

  • مطالعه امکان‌سنجی (Feasibility Study)
  • طراحی پایه (Basic Design)
  • طراحی تفصیلی (Detail Design)

مراحل طراحی تفصیلی :

  • فرایند و ایمنی
  • مکانیک | تجهیزات دوار
  • مکانیک | تجهیزات ثابت
  • پایپینگ
  • سازه و عمران
  • برق
  • ابزار دقیق
  • سیستم های کنترل
  • QHSE

ارائه خدمات EPC مبتنی بر فناوری های ما شامل پروژه های ذیل می باشد:

  • پلنت های جداسازی گازهای صنعتی به روش مادون سرد ASU
  • پلنت های تولید گاز هیدروژن به روش جذب نوسان سطحی PSA
  • پلنت های تولید گاز نیتروژن به روش جذب نوسان سطحی PSA/VPSA
  • پلنت های تولید گاز اکسیژن به روش جذب نوسان سطحی PSA
  • واحدهای های کمپرسور گاز فرآیندی
  • واحدهای تولید هوای ابزاردقیق

ما از طریق جذب همکاری شرکای خارجی‌ پیشرو، فن‌آوری‌های روز دنیا را با دانش و تجارب داخلی ترکیب می نمائیم تا در پروژه های خاص نظیر پلنت های ASU، واحدهای تولید گاز هیدروژن، پکیج های تولید و ذخیره‌سازی CO2 و فشرده‌سازی گاز های فرایندی به مدل بهینه شده با بهترین شکل سودآوری برای کسب بهترین نتیجه از منظر مشتری بیانجامد.

تعهد ما:

” تعهد به مبانی و اصول کیفیت در همه وقت، همه جا و هر زمان “

و در جهت التزام عملی به این تعهد در همه ارکان و فرایندهای سازمان، نگرش هتکو بر اصول راهبردی زیر استوار شده است:

  1. الزامات مشتری به طور کامل درک شود.
  2. پرداختن به الزامات مشتری بر اساس اصول حرفه ایی، آین نامه ایی و استانداردی صورت پذیرد.
  3.  تعامل با مشتری برای رسیدن به درک و تفاهم مشترک بر اساس استراتژی برد- برد صورت گیرد.
  4. و با کشف فرصت های بهبود و پرداختن به آنها در جهت ذینفعان منجمله جامعه گام بردارد.